We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Baflo, Nederland van Hans en Saskia Veeke - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Baflo, Nederland van Hans en Saskia Veeke - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Saskia

03 Juli 2009 | Nederland, Baflo

Het gaat al een stuk beter met de enkel. Een intensieve behandeling van koude packs en Arnica zalf (bedankt voor de tip Roy) hebben ervoor gezorgd dat ik weer kan lopen en fietsen.
Vandaag de spullen op de fiets geladen. Het past er allemaal wel op, maar ik moet zeggen dat we nog nooit zo vol hebben gezeten als dit. Niet dat er niet wat ruimte over is, maar achterop ziet het er nu uit als een echte wereldfietser.
Toch blijft de twijfel of ik alles wel meegenomen heb. Ondanks de paklijsten en de ervaring heb is steeds het gevoel dat er wat mist. Maar goed, ik kan me van de andere kant niets voorstellen wat niet met een paar euro's opgelost kan worden.
Morgen worden we door een fijne collega (bedankt Rob!) naar Travemunde gebracht. Om 3 uur 's nachts vertrekt de boot en die komt om 6 uur 's ochtends op maandag in Helsinki aan.
Ik heb alvast het weerbericht voor Porvoo (onze eerste camping) bekeken, maar daar wordt het niet zo als de afgelopen dagen hier. Nou ja, we zien wel en anders het regenpak aan.

Dus dit was voorlopig het laatste bericht uit Baffelt, de volgende komt uit Finland.
:SMS update:: 5 juli 2009 :
We zijn aan boord. Het is na twaalven. Moesten lang wachten. Enige fietsers. Mooie hut. Om 4 uur gaat hij varen maar dan slapen we al. Groeten Hans en Saskia.

• 04 Juli 2009 - 16:19

Sylvia:

Zo te lezen zijn jullie er helemaal klaar voor. Jammer van die enkel, maar als je de reclame van "Even Apeldoorn bellen"/Ambulance kent, dan moet je zoiets niet in Finland gebeuren.
    Goede reis, en tot gauw.

• 05 Juli 2009 - 10:08

Rob:

Hé die Hans & Saskia,
    Jullie nog bedankt voor de leuke avond in Travemunde, het was heel gezellig, ook voor mij leek het wel vakantie. Zitten jullie inderdaad op die boot die we voorbij zagen varen? Veel plezier Rob&Liesbeth

• 05 Juli 2009 - 10:58

Ma: