Update - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Hans en Saskia Veeke - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Hans en Saskia Veeke - WaarBenJij.nu

Update

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Saskia

12 Juli 2009 | Finland, Helsinki

Even een snelle update vanuit een musem in Laapenranta.
De afgelopen dagen hebben we mooi weer gehad. We hebben een groot deel langgs de Russische grens gefietst met allememaal enge waarschuwende borden. Want die Russen pakken je op voor je 'Borsjt' kunt zeggen.
Vandaag hebben we een rustdag in Laapenranta, een grotere stad waar erg veel Russen zitten. Na het prachtige weer van gisteren hebben we vandaag weer een paar regenbuien. Maar omdat we binnen kunnen zitten is dat niet erg.
Alle spullen waren ook vies, dus we hebben ook wat was gedaan.
Morgen gaan we verder naar Imatra en dan zien we wel weer.
Overigens zijn de Russen een apart slag volk. Zonder groeten en met eigen manieren is het lastig een keuken te delen met ze.
Als laatste wil ik nog even melden dat mijn benen de mazelen lijken te hebben. Ze zitten onder de muggenbeten ondanks alles wat ik erop smeer. Saskia lijkt nergens last van te hebben.

Groetjes!

• 12 Juli 2009 - 11:13

Ma:

wat is dit leuk om zo jullie reis te volgen. Als je nagaat dat je laatse stukje amper 10 minuten geleden is geschreven. Het is alsof je er bij bent.
    Fijne zondag nog samen.

• 12 Juli 2009 - 13:06

Lisa:

Arme paps!
    Ik geloof dat jullie het beter hebben dan wij. Het regend hier al een dag of 4. Niet voortdurend, maar wel meerdere buien.
    x