Bijna de finale - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Hans en Saskia Veeke - WaarBenJij.nu Bijna de finale - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Hans en Saskia Veeke - WaarBenJij.nu

Bijna de finale

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Saskia

17 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Newcastle upon Tyne

Een korte update want we zitten in een ontzettend hip restaurant (Barluga) en dan krijgt Saskia natuurlijk alle aandacht. Om te voorkomen dat Gert afwenningsverschijnselen krijgt toch even een paar woorden:

We hebben besloten door te fietsen naar Newcastle. Dat was "maar" 80 kilometer waarvan veel vlak maar ook enkele forse klimmetjes.
In Newcastle zitten we in een ontzettend modern hostel voor £50 en morgen gaan we Newcastle bekijken want de boot gaat pas om 1700 uur. Newcastle ben ik wel tien keer langs gereden op weg van of naar de boot. Nooit geweten dat het zo'n leuke stad is. En morgen gaan we dat verder bekijken. Het is nog iets van 15 kilometer naar de boot en ik denk dat we dan iets boven de 1800 kilometer in totaal komen. Ik ga nu mijn eten bestellen. Morgen meer!

Oh, ja. Misschien wel leuk om te melden dat we vandaag mooi weer hebben gehad.

• 17 Augustus 2011 - 19:56

Gert:

Sinds Cees vrij is, is het weer hier ook opgeklaard. Veel plezier in Newcastle.

• 17 Augustus 2011 - 20:00

Ria:

1800 kilometer: echt wel veel...........

• 17 Augustus 2011 - 20:31

Sylvia:

Dus dit is dan je een na laatste verslag??
    In ieder geval, het was ieder dag/avond weer een heerlijk lezen voor het slapen gaan. Zal je verhalen nog gaan missen.Nog een fijne dag morgen. En dan goede vaart en behouden thuiskomst.