Thuis - Reisverslag uit Baflo, Nederland van Hans en Saskia Veeke - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Baflo, Nederland van Hans en Saskia Veeke - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Hans en Saskia

16 Augustus 2012 | Nederland, Baflo

We zijn weer thuis. In het leven is het net als met fietsen. Als je denkt dat er geen wind is, heb je hem meestal behoorlijk mee. We hadden letterlijk en figuurlijk de wind mee. Daarom konden we vandaag ook meer dan 100 kilometer doen terwijl we toch pas om half tien gestart zijn. Drie pontjes vandaag. Veel zon en in de loop van de middag konden we onze teen in de Waddenzee dopen. Want dat was ons thema; 'van Middellandse zee tot Waddenzee'. Daarna nog een klein stukje tot Baflo.
Iedereen bedankt voor de reacties. Met name Gert die steeds een positieve bijdrage kon leveren. Excuus voor de zwakkere stukjes. Soms viel het niet mee om na een zware dag toch nog creatief voor de dag te komen.
Tot de volgende reis!

Hans en Saskia

• 16 Augustus 2012 - 19:31

Liedeke:

Welkom Thuis!!!

• 16 Augustus 2012 - 22:03

Eric:

Hoi Saskia en Hans, welkom terug in Groningen. Ik heb nog net alle verslagen gelezen maar jullie zijn op tijd terug om naar noorderzon.nl te vertrekken ;-)

Misschien tot daar.

Groetjes,

Eric

• 17 Augustus 2012 - 00:48

Gert:

Is er een verband tussen jullie thuiskomst en het schokken van de aarde in Groningen?

Hoop dat je hebt genoten van weer de nacht in je eigen bed kunnen slapen.

• 17 Augustus 2012 - 01:31

Joop:

Beste Saskia en Hans,

Ik heb met veel plezier jullie verslagen gelezen.

Groet, Joop